Dėkojame visiems, kurie pasitiki mumis ir kviečia vesti mokymus, edukacijas.
Susidomėjote ir Jūs?
Susisiekite su mumis el. paštu: galiudaugiau.or@gmail.com ir susitarsime dėl laiko, trukmės ir kitų svarbių dalykų.
Mokymai socialinio ir emocinio ugdymo temomis
Tikslinės grupės:
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, socialiniai darbuotojai, švietimo įstaigų bendruomenės, tėvai, vaikai, jaunimas
Trukmė:
3-8 val. mokymai
Aprašymas:
Sėkmė asmeniniame gyvenime, mokykloje ar profesinėje karjeroje lydi tuos, kurie geba atskleisti savo stipriąsias savybes, atpažinti ir reguliuoti emocijas, kurti tarpusavio ryšius, priimti šalia savęs kitą ir kitokį, priimti atsakingus sprendimus, ugdytis pozityvias nuostatas ir įsitikinimus. Aktyvūs mokymai, kuriuose atliekamos praktinės užduotys, diskutuojama porose ir grupėse, skatina gautas žinias taikyti praktiškai.
Emocinės sveikatos stiprinimo mokymų ciklai
Tikslinės grupės:
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, tėvai, vaikai, jaunimas, švietimo įstaigų bendruomenės
Trukmė:
5 mokymų ciklas
Aprašymas:
Turima patirtis rodo, kad labiausiai paveikūs – mokymų ciklai, kai žinios ir įgūdžiai yra ugdomi nuosekliai. Tai suteikia galimybę nuo vieno iki kito susitikimo pagalvoti apie mokymuose iškilusias įžvalgas, o refleksijų dienoje apmąstyti visą mokymosi kelionę ir įvykusius pokyčius.
Savipagalbos grupės
Tikslinės grupės:
Tėvai, auginantys vaikus su negalia ar raidos sutrikimais, tėvai auginantys tipinės raidos vaikus
Trukmė:
2 val. užsiėmimai
Aprašymas:
Tėvai, auginantys vaikus su negalia dalinasi, kad kasdienių rūpesčių sūkuryje dažnai pamiršta save. Vaikai ir jų poreikiai tampa svarbiausi. Labai svarbu atrasti laiko sau, pasikalbėti bendraminčių būryje. Pasitikėjimu grįsta atmosfera skatina atsiverti, išdrįsti paprašyti pagalbos.
Įtraukiojo ugdymo mokymai
Tikslinės grupės:
Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, socialiniai darbuotojai, švietimo įstaigų bendruomenės, visuomenės nariai
Trukmė:
2 val. užsiėmimai
Aprašymas:
Tėvai, auginantys vaikus su negalia dalinasi, kad kasdienių rūpesčių sūkuryje dažnai pamiršta save. Vaikai ir jų poreikiai tampa svarbiausi. Labai svarbu atrasti laiko sau, pasikalbėti bendraminčių būryje. Pasitikėjimu grįsta atmosfera skatina atsiverti, išdrįsti paprašyti pagalbos.
Neuroedukacijos užsiėmimai
Tikslinės grupės:
Vaikai, suaugusieji
Trukmė:
2-3 val. užsiėmimas
6-12 užsiėmimų ciklas
Aprašymas:
Mažose grupelėse dalyviai skatinami pažinti save, išreikšti emocijas spalvomis. Užsiėmimai vykdomi pagal Asmenybės ugdymo instituto „Rafaelis“ sukurtą ir moksliniais tyrimais grįstą socialiai atsakingos asmenybės ugdymo programą (SAAUP) „Aš esu kūrėjas“, panaudojant DAILĖS TERAPIJOS METODUS. Tos pačios temos analizuojamos su vaikais ir jų tėvais atskirose grupėse arba drauge.
Metaforinių asociatyvinių kortelių praktikos
Tikslinės grupės:
Vaikai, suaugusieji
Trukmė:
2-3 val. praktika
Aprašymas:
Yra sakoma, kad žmogus mąsto vaizdais. Laikant rankose mažą, dailininkų nutapytą paveikslėlį, daug lengviau papasakoti kaip jaučiamės, kokie svarbūs dalykai vyksta gyvenime. Labai svarbu pačiam rasti atsakymus į rūpimus klausimus, nes iškilusioms problemoms spręsti kiekvienas iš mūsų turime pakankamai vidinių ar išorinių resursų.
Muzikinės veiklos
Tikslinės grupės:
Vaikai, suaugusieji
Trukmė:
1-2 val. veikla
Aprašymas:
Muzikines veiklas vykdome ugdymo įstaigose, stovyklose, kolektyvų susibūrimuose ar asmeninių gimtadienių šventėse. Pakviesti visi drauge žaisti, kalbėtis groti ritminiais muzikos instrumentais, būgnais, bumofonais, diatoniniais varpeliais, dalyviai atsipalaiduoja, patiria bendrystės jausmą, linksmai praleidžia laiką.
Mokymai,paremti neuroedukacijos, dėmesingo įsisąmoninimo, muzikinio ugdymo metodais
Tikslinės grupės:
Vaikai, jaunimas, suaugusieji
Trukmė:
2-4 val. mokymai
Aprašymas:
Šiuolaikiniams vaikams ir suaugusiems yra įprasta veikti aktyviai, nuolat keičiant veiklų pobūdį. Tarpusavyje derinant neuroedukacijos, dėmesingo įsisąmoninimo, muzikinio ugdymo metodus, dalyviai turi galimybę labiau pažinti save ir kitus, patirti bendrystės ir atsipalaidavimo jausmą.